دخول

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

حفظ البيانات؟

الرئيسية
البحث
أخر المواضيع            goweto_bilobedلماذ فضل الله شهر رمضان عن باقى الشهوربينا نسمع ضحكتك I_icon_minitimeالسبت 28 يونيو 2014 - 4:47 من طرف             goweto_bilobedرمضاااااااااااااااان كريمبينا نسمع ضحكتك I_icon_minitimeالسبت 28 يونيو 2014 - 4:32 من طرف             goweto_bilobedالرد بالأغاني ؟؟؟؟؟ !!!!! أرجو التثبيت لو يستاهلبينا نسمع ضحكتك I_icon_minitimeالسبت 28 يونيو 2014 - 4:14 من طرف             goweto_bilobedحلل شخصية العضو اللي قيلك من الصورة الرمزية بينا نسمع ضحكتك I_icon_minitimeالإثنين 2 سبتمبر 2013 - 4:15 من طرف             goweto_bilobed لعبة الصراحــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه بينا نسمع ضحكتك I_icon_minitimeالإثنين 2 سبتمبر 2013 - 4:14 من طرف             goweto_bilobedشعورك ايه دلوقت ؟؟؟بينا نسمع ضحكتك I_icon_minitimeالإثنين 2 سبتمبر 2013 - 4:09 من طرف             goweto_bilobedاعصر مخك وحاول تجيب كلمة بدون نقطبينا نسمع ضحكتك I_icon_minitimeالإثنين 2 سبتمبر 2013 - 4:05 من طرف             goweto_bilobedإنتخاب أجمل اسم فى المنتدى ...........بينا نسمع ضحكتك I_icon_minitimeالإثنين 2 سبتمبر 2013 - 4:01 من طرف             goweto_bilobedأَتْقَنَ آلغِيَابْ .. وَأَنَا أَتْقَنْتْ الحَنِيِنْبينا نسمع ضحكتك I_icon_minitimeالسبت 10 أغسطس 2013 - 0:08 من طرف 

شاطر | 

بينا نسمع ضحكتك

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
emy
مراقبة قسم المطبخ
مراقبة قسم المطبخ
emy

المزاج : بينا نسمع ضحكتك Pi-ca-11

الجنسية : بينا نسمع ضحكتك 1egypt10

لا يوجد

الكاتب المميز

mms : بينا نسمع ضحكتك Mms-3

بينا نسمع ضحكتك Empty
مُساهمةموضوع: بينا نسمع ضحكتك   بينا نسمع ضحكتك I_icon_minitimeالخميس 15 ديسمبر 2011 - 16:55

2حوول

مرة 2 حول قاعدين جنب بعض فى الفصل كل ما ييجوا
يكتبوا كل واحد يكتب فى كشكول التانى الابلة زهقت قالت لهم اللى هيكتب فى كراستة هدى له شيكولاتاية واحد كتب فى كراستة الابلة ادتة شوكولاتاية حطها فى بؤ اللى جنبة

اخين توأم

توأم شاف أخوه قال له كنت فين من الصبح يا
حيوان أمك حمتني مرتين
صعيدى

صعيدي اشترى كمبيوتر شال
الماوس وحط جاموسة

الظابط والمسطوول

ظابط مسك واحد مسطول بالليل كان معاه حشيش سأله انت بتشرب حشيش؟ قاله ايوه يا باشا، وبتاجر فيه
كمان؟ قاله ايوه ، تاني يوم اتعرض على النيابة سأله وكيل النيابة انت بتشرب حشيش؟ قاله لا يا بيه، طب بتاجر فيه؟ قاله لا يا بيه قاله ليه قلت للظابط كده؟ قاله كنت مسطول يا بيه

الغبى

واحد غبي جاله عقد عمل فى الكويت، يوم السفر قاعد فى المطار فالمذيع الداخلى بيقول : "على ركاب
الرحله 770 المتوجهه الى الكويت التواجد بصاله الدخول"، "النداء الاخير لركاب الرحله 770 المتوجهه الى الكويت التواجد بصاله الدخول." فموظف المطار بيقوله "رحله الكويت هتطلع يا أستاذ" ، فيرد عليه ويقوله : "يا عم دول طالعين رحله .. انا طالع شغل

المساطيل

اتنين مساطيل علي تربيزة واحدة واحد قال للتاني انت منين قاله من شبرا قاله الله انا كمان
من شبرا انت فين في شبرا قاله ش15 قاله وانا كمان ش15 و انت فين في ش15 قاله عمارة5 و انا كمان عمارة 5 الدور الكم قاله التالت الله و انا التالت ..واحد شافهم سال الجرسون مالهم دول ..قاله دا الواد و ابوه كل يوم علي كده

مرة واحد مسطول بيقول لواحد مسطول
اشطة عليك قاله شيلها
قريه الاغبياء

كان فى مدخل قرية حفرة اى شخص يدخل القرية يقع فى الحفرة يموت ....المهم اهل القريه جابو

اذكى ثلاث اشخاص فيها عشان يقولو الحل الاول قال"اي حد يقع فى الحفرة نشيله ونوديه المستشفى " والثانى قال"اللى يقع فى الحفره نشيله ونحطه فى عربيه الاسعاف ونوديه المستشفى" الثالث قال "احنا نردم الحفرة دى ونحفر حفرة امام المستشفى اللى يقع نطلعه على طوووول

مرة وحدة وحشة جدا بتقول لزوجها نفسى ابقي
عصفورة قال لها وانا نفسى ابقي بندقية

مرة ثلاث شباب راحو امريكا وبعد كام شهر ابو واحد فيهم مات فحبو يبلغوا فطلع واحد منهم وقال انا حبلغو فراح وقال
انت شفت ابوك امتى اخر مرة قال الولد:من شهرين رد علية قالو:هذة دقني لو شفتو مرة تانية

مره ثعبان قابل ثعبان لقاه بيعيط قالوا انت بتعيط ليه رد اصلي انا نظري ضعيف قالو بسيطه ركب
عدسات وبعد يومين وهو معدي لقاه بيعيط تاني قالو انت بتعيط ليه تاني، رد اصلي اكتشفت ان اللي بحبها من عشرين سنه طلعت خرطوم

صعيدي راح الكوافير عمله شعره بالسشوار و قاله عشان تحافظ عليه اياك
و الميه ..فضل قاعد في بيته كم يوم جيرانه مش شيفينه .. فدخلوا عليه البيت لقوه جنب الحيط بيقول عطشااااااااااااااااااااااااان

تلاتة دخلوا مسابقة واحد فرنسى وامريكى والصعيدى الاصيل كانت المسابقة عن انى واحد يكتب اكبر
مزكرات الفرنسى كتب 100 صفحة والامريكى كتب200 الصعيدى الاصيل بقة كتب 500 فكسب شافوا بقة مزكراتة لقوة كاتب فى اول صفحة حمدان ركب الحصان وفى اخر صفحة حمدان نزل من على الحصان بيشفوا فى النص لقوة كاتب درجن درجن درجن

في واحد قروي كان مع حماره و بعدين اتسرق لما دخل على امراته قل لها حماري ضاع قلت
له معلش يا حبيبي دخلتك عليا تساوي مئة حمار

فرعون غرق .. كليوباترا انتحرت .. قطز اتقتل .. بيبرس اتقتل .. المماليك اتدبحوا .. شجرة الدر اتشبشبلها ... العثمانين قتلو بعض .. محمد علي خرف .. عباس حلمي الأول اتقتل في بنها .. الخديوي اسماعيل اتنفى واتحبس .. الخديوي عباس حلمي الثاني بريطانيا خلعته .. فاروق اتنفى .. نجيب اتذل ... جمال اتسمم .. السادات اتقتل .. مبارك اتحبس .. حد ليه شوق يحكم مصر ؟؟

بيسألوا القذافي : ايه تعليقك على الاقاويل اللي بتقول ان نهاية العالم في 2012؟
.
.
.
.
....
.

قالهم : كلام فاضي انا عندي علبة تونة هتخلص في 2015

هههههههههههههههههههههههههههههههه ويارب تكون نالت اعجابكم
soso
ادارية
ادارية
soso

المزاج : بينا نسمع ضحكتك Pi-ca-20

الجنسية : بينا نسمع ضحكتك 1egypt10

المشرفة المميزة لهذا الاسبوع

بينا نسمع ضحكتك Empty

mms : بينا نسمع ضحكتك 3366.imgcache

بينا نسمع ضحكتك Empty
مُساهمةموضوع: رد: بينا نسمع ضحكتك   بينا نسمع ضحكتك I_icon_minitimeالأحد 25 ديسمبر 2011 - 2:35

تسلم يدك يآ آمآنى ضحكتينى من قلبى دآيمآ متآلقه يآقمر

بينا نسمع ضحكتك

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق الرجوع الى أعلى الصفحة 

مواضيع مماثلة

-
» شخصيتك من طريق ضحكتك او تثاؤبك ؟؟؟
صفحة 1 من اصل 1