دخول

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

حفظ البيانات؟

الرئيسية
البحث
أخر المواضيع            goweto_bilobedلماذ فضل الله شهر رمضان عن باقى الشهوريلا نعيد الذكريات ونرجع لايام ماكنا فى اولى ابتدائى  I_icon_minitimeالسبت 28 يونيو 2014 - 4:47 من طرف             goweto_bilobedرمضاااااااااااااااان كريميلا نعيد الذكريات ونرجع لايام ماكنا فى اولى ابتدائى  I_icon_minitimeالسبت 28 يونيو 2014 - 4:32 من طرف             goweto_bilobedالرد بالأغاني ؟؟؟؟؟ !!!!! أرجو التثبيت لو يستاهليلا نعيد الذكريات ونرجع لايام ماكنا فى اولى ابتدائى  I_icon_minitimeالسبت 28 يونيو 2014 - 4:14 من طرف             goweto_bilobedحلل شخصية العضو اللي قيلك من الصورة الرمزية يلا نعيد الذكريات ونرجع لايام ماكنا فى اولى ابتدائى  I_icon_minitimeالإثنين 2 سبتمبر 2013 - 4:15 من طرف             goweto_bilobed لعبة الصراحــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه يلا نعيد الذكريات ونرجع لايام ماكنا فى اولى ابتدائى  I_icon_minitimeالإثنين 2 سبتمبر 2013 - 4:14 من طرف             goweto_bilobedشعورك ايه دلوقت ؟؟؟يلا نعيد الذكريات ونرجع لايام ماكنا فى اولى ابتدائى  I_icon_minitimeالإثنين 2 سبتمبر 2013 - 4:09 من طرف             goweto_bilobedاعصر مخك وحاول تجيب كلمة بدون نقطيلا نعيد الذكريات ونرجع لايام ماكنا فى اولى ابتدائى  I_icon_minitimeالإثنين 2 سبتمبر 2013 - 4:05 من طرف             goweto_bilobedإنتخاب أجمل اسم فى المنتدى ...........يلا نعيد الذكريات ونرجع لايام ماكنا فى اولى ابتدائى  I_icon_minitimeالإثنين 2 سبتمبر 2013 - 4:01 من طرف             goweto_bilobedأَتْقَنَ آلغِيَابْ .. وَأَنَا أَتْقَنْتْ الحَنِيِنْيلا نعيد الذكريات ونرجع لايام ماكنا فى اولى ابتدائى  I_icon_minitimeالسبت 10 أغسطس 2013 - 0:08 من طرف 

شاطر | 

يلا نعيد الذكريات ونرجع لايام ماكنا فى اولى ابتدائى

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
KaIaN
عمدة المزاريطة
عمدة المزاريطة
KaIaN

المزاج : يلا نعيد الذكريات ونرجع لايام ماكنا فى اولى ابتدائى  Pi-ca-20

الجنسية : يلا نعيد الذكريات ونرجع لايام ماكنا فى اولى ابتدائى  1egypt10

المشرف المميز لهذا الاسبوع

mms : يلا نعيد الذكريات ونرجع لايام ماكنا فى اولى ابتدائى  3368.imgcache

يلا نعيد الذكريات ونرجع لايام ماكنا فى اولى ابتدائى  Empty
https://remiat.yoo7.com
مُساهمةموضوع: يلا نعيد الذكريات ونرجع لايام ماكنا فى اولى ابتدائى    يلا نعيد الذكريات ونرجع لايام ماكنا فى اولى ابتدائى  I_icon_minitimeالإثنين 8 نوفمبر 2010 - 12:59

عارفين موضوعى ايه انا مش هطول فى المقدمة بس بجد الموضوع دا يستاهل ان احنا كلنا نحكى عارفين هو ايه الاول كل سنة وانتوا طيبين وعيد سعيد علينا وعليكم يااحلى اعضاء فى الدنيا متنسوش عديتى بقى وجمب العيدية كيلو لحمة ههههههههه عايزين نرجع بالزمان لايام ماكنا فى اولى ابتدائى واحنا لسة صغيرين كدا كانت فرحتنا بتبقى عاملة ازاى بالعيد انا هتكلم عن نفسى انا كنت بستنى العيد بفارغ الصبر كنت ابقى فرحان اوى عشان هلم فلوس وعيدية وكنت بروح مع ماما محل اللبس وتشتريلى لبس صغنون كدا على قدى وببقى فرحان اوى اوى اروح البيت اخد اللبس بتاعى واحطه على سريرى طبعا الكلام دا يوم الوقفة يوم الوقفة دا يوم لوحده غير العيد كنا نتجمع انا وولاد عمى فى بيت العيلة واحنا صغيرين ونفضل نلعب ونجرى ورا بعض والحاجات بتاعة الصغيرين دى ولما يجى بليل كل واحد يروح بيته عشان ينام عشان يقوم الفجر يروح مع باباه المسجد يصلى العيد انا اول ماكنت بروح البيت كل اخواتى كانوا بيناموا وانا كنت باخد لبسى فى حضنى على سريرى وافضل صاحى طول الليل مستنى يوم العيد مكنتش بنام من الفرحة واول مالفجر يدن اروح اجرى اتوضى والبس اللبس وببقى فرحان اوى واروح مع قرايبى المسجد ونفضل نكبر وبعد مانخلص صلاة عليكى بقى والعيديات كنت بلف على قرايبى واحد واحد ههههههههه مكنتش برحم عارفين زمان كان الواحد يفضل يلم يلم وهو صغير ممكن اخره عشرة جنيه ويبقى ايه طاير من الفرحة ويقول دى فلوس كتير اوى ومش عارف ايه دلوقتى الواحد مش بيكفيه فى العيد ولا الف جنيه اول ماالم العيدية بقى على طول اروح اشترى بيها مسدس وكورة وارجع البيت اقعد العب وكنت بحب اوى اقف اتفرج على الناس الى بيدبحوا ياااااااااااااااااه كانت ايام حلوة اوى ليت الزمان يعود يوما انا عايز كل واحد فيكم يفتح قلبه للذكريات ويقلنا على ذكريات العيد بتاعته ارجو انى مكنش طولت عليكم وعيد سعيد وكل سنة وانتو طيبين ياصن الاييييد ياصن الاييييد ماااااااااء تصدق سلخت قبل ماادبح هههههههههه
ahbraveheart
مزاريطى مميز
مزاريطى مميز
ahbraveheart

المزاج : يلا نعيد الذكريات ونرجع لايام ماكنا فى اولى ابتدائى  Pi-ca-41

لا يوجد

mms : يلا نعيد الذكريات ونرجع لايام ماكنا فى اولى ابتدائى  4444565

مُساهمةموضوع: رد: يلا نعيد الذكريات ونرجع لايام ماكنا فى اولى ابتدائى    يلا نعيد الذكريات ونرجع لايام ماكنا فى اولى ابتدائى  I_icon_minitimeالإثنين 8 نوفمبر 2010 - 22:39

طيب والنبى هنقول ايه اكتر من اللى انت قولته نفس النظام
كل سنه وانت طيب يا محمد وكل اعضاء المنتدى بخيييييييير
KaIaN
عمدة المزاريطة
عمدة المزاريطة
KaIaN

مُساهمةموضوع: رد: يلا نعيد الذكريات ونرجع لايام ماكنا فى اولى ابتدائى    يلا نعيد الذكريات ونرجع لايام ماكنا فى اولى ابتدائى  I_icon_minitimeالثلاثاء 9 نوفمبر 2010 - 1:18

وانتى طيبة ياربريف هارت بس على فكرة مش شرط كل الاطفال بيعملوا حاجه واحدة على فكرة كل واحد كان له حاجات معينة بيحب يعملها فى العيد وشكرا على مرورك الجميل ياعسل
soso
ادارية
ادارية
soso

المشرفة المميزة لهذا الاسبوع

mms : يلا نعيد الذكريات ونرجع لايام ماكنا فى اولى ابتدائى  3366.imgcache

مُساهمةموضوع: رد: يلا نعيد الذكريات ونرجع لايام ماكنا فى اولى ابتدائى    يلا نعيد الذكريات ونرجع لايام ماكنا فى اولى ابتدائى  I_icon_minitimeالثلاثاء 9 نوفمبر 2010 - 4:11

هههههههههههههه وانت طيب ياقمر وكل الجروب بخير يارب

انا كنت اروح مع ماما نشترى لبس العيد انا واخواتى ويوم الرقفه ده بيقى له طابع خاص

نحضر فيه اللبس ونستحمه حمومة العيد هههههههههههههههههههه

والعيد باه نروح نصلى ونفطر ونلف على كل الاقرايب عشان العديه كان ربع جنيه اكتر عديه خدتها

والعادى كان بريزه ههههههههههههه ونركب المراحيح مع انى كنت بتعب من المراجيح

بس العيد من غيرها ميكملش وباقى العديه اشترى عروسه ياااااااااااااااااااااا قول للزمان ارجع يازماااااااان

بجد ياحماده تسلم رجعتنا لايام زمان والله احلى سنين العمر على قد مفرحت على قد مزعلت على الايام دى

دلوقتى العيد عندى عادى زيه زى اى يوم عادى مبحسش بيه وخصوصا العيد اللى فات

من غير ولادى ( ولا اختى يعنى ) ولا كانه عيد

كفايه كده باه المواجع اتقلبت على بعض وانا طولت عليكو

كل سنه وانتو بالصحه والسلامه وبخير يارب

تسلم ايدك يامحمد
KaIaN
عمدة المزاريطة
عمدة المزاريطة
KaIaN

مُساهمةموضوع: رد: يلا نعيد الذكريات ونرجع لايام ماكنا فى اولى ابتدائى    يلا نعيد الذكريات ونرجع لايام ماكنا فى اولى ابتدائى  I_icon_minitimeالثلاثاء 9 نوفمبر 2010 - 6:36

وانتى بخير يااحلى سوسو فى العالم
emy
مراقبة قسم المطبخ
مراقبة قسم المطبخ
emy

المزاج : يلا نعيد الذكريات ونرجع لايام ماكنا فى اولى ابتدائى  Pi-ca-11

لا يوجد

الكاتب المميز

mms : يلا نعيد الذكريات ونرجع لايام ماكنا فى اولى ابتدائى  Mms-3

مُساهمةموضوع: رد: يلا نعيد الذكريات ونرجع لايام ماكنا فى اولى ابتدائى    يلا نعيد الذكريات ونرجع لايام ماكنا فى اولى ابتدائى  I_icon_minitimeالثلاثاء 9 نوفمبر 2010 - 18:09

كل سنة وانتوا كلكلوا بخير وطيبين والله زكريات حلوة بجد
انا كنت سمر كدة بس في حاجة كمان احنا كنا 3 بنات كنا بنتخانق طبعا علشان اللي ماما تلبسها الاول وتعملها شعرها هههههههههه بس والله كانت احلي ايام العمر
كل سنة وانت بخير يامحمد
KaIaN
عمدة المزاريطة
عمدة المزاريطة
KaIaN

مُساهمةموضوع: رد: يلا نعيد الذكريات ونرجع لايام ماكنا فى اولى ابتدائى    يلا نعيد الذكريات ونرجع لايام ماكنا فى اولى ابتدائى  I_icon_minitimeالأربعاء 10 نوفمبر 2010 - 3:03

وانتى بخير ياايمى وبصحة وسلامة يارب ويعود علينا الايام بخير يارب ونورتى موضوعى
emy
مراقبة قسم المطبخ
مراقبة قسم المطبخ
emy

المزاج : يلا نعيد الذكريات ونرجع لايام ماكنا فى اولى ابتدائى  Pi-ca-11

لا يوجد

الكاتب المميز

mms : يلا نعيد الذكريات ونرجع لايام ماكنا فى اولى ابتدائى  Mms-3

مُساهمةموضوع: رد: يلا نعيد الذكريات ونرجع لايام ماكنا فى اولى ابتدائى    يلا نعيد الذكريات ونرجع لايام ماكنا فى اولى ابتدائى  I_icon_minitimeالأربعاء 10 نوفمبر 2010 - 3:23

ميرسي يامحمد

يلا نعيد الذكريات ونرجع لايام ماكنا فى اولى ابتدائى

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق الرجوع الى أعلى الصفحة 

مواضيع مماثلة

-
» ....الذكريات.....
» اذا لم تجمعنا الايام جمعتنا الذكريات
صفحة 1 من اصل 1