دخول

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

حفظ البيانات؟

الرئيسية
البحث
أخر المواضيع            goweto_bilobedلماذ فضل الله شهر رمضان عن باقى الشهوريارتنى اتعودت عليها من صغري I_icon_minitimeالسبت 28 يونيو 2014 - 4:47 من طرف             goweto_bilobedرمضاااااااااااااااان كريميارتنى اتعودت عليها من صغري I_icon_minitimeالسبت 28 يونيو 2014 - 4:32 من طرف             goweto_bilobedالرد بالأغاني ؟؟؟؟؟ !!!!! أرجو التثبيت لو يستاهليارتنى اتعودت عليها من صغري I_icon_minitimeالسبت 28 يونيو 2014 - 4:14 من طرف             goweto_bilobedحلل شخصية العضو اللي قيلك من الصورة الرمزية يارتنى اتعودت عليها من صغري I_icon_minitimeالإثنين 2 سبتمبر 2013 - 4:15 من طرف             goweto_bilobed لعبة الصراحــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه يارتنى اتعودت عليها من صغري I_icon_minitimeالإثنين 2 سبتمبر 2013 - 4:14 من طرف             goweto_bilobedشعورك ايه دلوقت ؟؟؟يارتنى اتعودت عليها من صغري I_icon_minitimeالإثنين 2 سبتمبر 2013 - 4:09 من طرف             goweto_bilobedاعصر مخك وحاول تجيب كلمة بدون نقطيارتنى اتعودت عليها من صغري I_icon_minitimeالإثنين 2 سبتمبر 2013 - 4:05 من طرف             goweto_bilobedإنتخاب أجمل اسم فى المنتدى ...........يارتنى اتعودت عليها من صغري I_icon_minitimeالإثنين 2 سبتمبر 2013 - 4:01 من طرف             goweto_bilobedأَتْقَنَ آلغِيَابْ .. وَأَنَا أَتْقَنْتْ الحَنِيِنْيارتنى اتعودت عليها من صغري I_icon_minitimeالسبت 10 أغسطس 2013 - 0:08 من طرف 

شاطر | 

يارتنى اتعودت عليها من صغري

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
ahmed mico.
مزاريطى مجتهد
مزاريطى مجتهد
ahmed mico.

المزاج : يارتنى اتعودت عليها من صغري Pi-ca-53

لا يوجد

يارتنى اتعودت عليها من صغري Empty
مُساهمةموضوع: يارتنى اتعودت عليها من صغري   يارتنى اتعودت عليها من صغري I_icon_minitimeالخميس 22 سبتمبر 2011 - 5:02

السلام عليكم ورحمة الله
ايها الاعضاء الكرام
انا عضو جديد ......حسيت بارتياح كبير للمنتدى وعشان كده سجلت فيه وحابب اطرح موضوع مهم اوى
اكيد احنا لينا اصدقاء بارين جدا بوالديهم ودا مش معناه ان احنا مش بنبرهم ....... اللى انا اقصده بالتحديد هو بوس ايد الاب والام ورجليهم كمان .........فى ناس كتير جدا عندهم الموضوع دا عادى جدا وبيعملوه من غير اى خجل من الاخرين او من والديهم لانهم اتعودو عليه من صغرهم واللى بيتعود على حاجة من صغره بتكون سهله جدا بالنسباله (من شب على شيء شاب عليه) وما اجمل ان نشب ونشيب على بر الوالدين فانها حقا سعادة الدنيا والاخرة .
وطبعا احقاقا للحق ان هناك من لم يفعل ذلك هو بار جدا بوالديه فى نفس الوقت ولكن ما اقصده هو الجمع بين الحسنيين.
انا اتمنى انا اقبل يد وقدم امى دوما ولكن لا ادرى ما يخجلنى من هذا
اريد معرفة ارائكم ومعرفة من يفعل ذلك دون خجل ومن يخجل مثلىعلنا نتغلب على هذا
وجزاكم الله خيرا
المهندسة
مراقبة قسم الاسلاميات
مراقبة قسم الاسلاميات
المهندسة

المزاج : يارتنى اتعودت عليها من صغري Pi-ca-21

الجنسية : يارتنى اتعودت عليها من صغري 1egypt10

لا يوجد

mms : يارتنى اتعودت عليها من صغري 3368.imgcache

مُساهمةموضوع: رد: يارتنى اتعودت عليها من صغري   يارتنى اتعودت عليها من صغري I_icon_minitimeالخميس 22 سبتمبر 2011 - 5:38

اه والله معاك كللللللل الحق ياريتنى اتعودت عليها من صغرى
باتحرج فعلا لانى مااتعودتش فباحس انها حاجه جديده عليا
مش حاجه وحشه باتضايق منها لاء جميله جدا بس باستغربها
فعلا لازم الصغيرين يتعودو على كده دى بتبقى حنيه
موضوع راااااااااااائع جدا باحييك عليه تسلم ايديك بجد
KaIaN
عمدة المزاريطة
عمدة المزاريطة
KaIaN

المزاج : يارتنى اتعودت عليها من صغري Pi-ca-20

المشرف المميز لهذا الاسبوع

https://remiat.yoo7.com
مُساهمةموضوع: رد: يارتنى اتعودت عليها من صغري   يارتنى اتعودت عليها من صغري I_icon_minitimeالخميس 22 سبتمبر 2011 - 16:07

موضوع اكثر من رائع يااحمد واهلا بيك ومنورنا فى منتدانا وان شاء الله تنبسط معانا بس الى انا عايز اقلهولك ان انا ببوس ايد مامتى وبابا عادى مبشوفش فيها اى خجل لانى اتعودت فعلا على كدا من صغري انما بالنسبة للرجل دى صراحة انا مجربتهاش قبل كدا حتى انا لو عملتها عارف انهم مش هيسمحولى بيها وبالنسبة ليك انت على فكرة يااحمد موضوع بوس الايد دا قدام الناس او قدام اى حد مش تخجل منه ولا حاجه بالعكس دا اولا بر بوالديم وبيرفع من منزلتك عند كل الناس وربنا يوفق الجميع وبرحب بيك مرة تانية معانا فى المنتدى
ahmed mico.
مزاريطى مجتهد
مزاريطى مجتهد
ahmed mico.

لا يوجد

مُساهمةموضوع: رد: يارتنى اتعودت عليها من صغري   يارتنى اتعودت عليها من صغري I_icon_minitimeالخميس 22 سبتمبر 2011 - 21:09

المهندسة كتب:
اه والله معاك كللللللل الحق ياريتنى اتعودت عليها من صغرى
باتحرج فعلا لانى مااتعودتش فباحس انها حاجه جديده عليا
مش حاجه وحشه باتضايق منها لاء جميله جدا بس باستغربها
فعلا لازم الصغيرين يتعودو على كده دى بتبقى حنيه
موضوع راااااااااااائع جدا باحييك عليه تسلم ايديك بجد

شكرا على ردك واتمنى من الله ان يعينا واياك على بر الوالدين
ahmed mico.
مزاريطى مجتهد
مزاريطى مجتهد
ahmed mico.

لا يوجد

مُساهمةموضوع: رد: يارتنى اتعودت عليها من صغري   يارتنى اتعودت عليها من صغري I_icon_minitimeالخميس 22 سبتمبر 2011 - 21:10

KaIaN كتب:
موضوع اكثر من رائع يااحمد واهلا بيك ومنورنا فى منتدانا وان شاء الله تنبسط معانا بس الى انا عايز اقلهولك ان انا ببوس ايد مامتى وبابا عادى مبشوفش فيها اى خجل لانى اتعودت فعلا على كدا من صغري انما بالنسبة للرجل دى صراحة انا مجربتهاش قبل كدا حتى انا لو عملتها عارف انهم مش هيسمحولى بيها وبالنسبة ليك انت على فكرة يااحمد موضوع بوس الايد دا قدام الناس او قدام اى حد مش تخجل منه ولا حاجه بالعكس دا اولا بر بوالديم وبيرفع من منزلتك عند كل الناس وربنا يوفق الجميع وبرحب بيك مرة تانية معانا فى المنتدى

اشكر على ردك وهو فعلا لو الموضوع اتعودت عليه من صغرك هتلاقيه طبيعى جدا
emy
مراقبة قسم المطبخ
مراقبة قسم المطبخ
emy

المزاج : يارتنى اتعودت عليها من صغري Pi-ca-11

لا يوجد

الكاتب المميز

mms : يارتنى اتعودت عليها من صغري Mms-3

مُساهمةموضوع: رد: يارتنى اتعودت عليها من صغري   يارتنى اتعودت عليها من صغري I_icon_minitimeالجمعة 23 سبتمبر 2011 - 16:19

اهلا بيك يا احمد معنا في المنتدي الموضوع جميل جدا بس ده بيرجع للتعود زي ما انت قولت وللاسف انا متعودتش علي كده ومعنديش الجراءه اعمل كده دلوقتي هتكسف طبعا بس ياريت فعلا اتعودنا علي كده واحنا صغيرين

موضوع جميل تسلم ايديك
ahmed mico.
مزاريطى مجتهد
مزاريطى مجتهد
ahmed mico.

لا يوجد

مُساهمةموضوع: رد: يارتنى اتعودت عليها من صغري   يارتنى اتعودت عليها من صغري I_icon_minitimeالأحد 25 سبتمبر 2011 - 3:53

emy كتب:
اهلا بيك يا احمد معنا في المنتدي الموضوع جميل جدا بس ده بيرجع للتعود زي ما انت قولت وللاسف انا متعودتش علي كده ومعنديش الجراءه اعمل كده دلوقتي هتكسف طبعا بس ياريت فعلا اتعودنا علي كده واحنا صغيرين

موضوع جميل تسلم ايديك

اهلا بيكى ياايمى وشكرا على ردك
وعلى فكرة لو انتى زي متعودتيش لازم نتغلب على حاجة زى كده يعنى بتحرج اعمل كده ادام الناس بس عودت نفسى انى ابوس ايد ماما وانا وهى لوحدنا اهو عشان مبقاش هاجر الموضوع كله-بس ابنى عمر الحمد لله انا ومامته عودنا على كده من صغره وبنلاحظ انه هو اللى بيحب يعمل كده معانا
KaIaN
عمدة المزاريطة
عمدة المزاريطة
KaIaN

المزاج : يارتنى اتعودت عليها من صغري Pi-ca-20

المشرف المميز لهذا الاسبوع

https://remiat.yoo7.com
مُساهمةموضوع: رد: يارتنى اتعودت عليها من صغري   يارتنى اتعودت عليها من صغري I_icon_minitimeالأحد 25 سبتمبر 2011 - 4:16

اهلا بيك يااحمد فى اى وقت مشرفنا
ahmed mico.
مزاريطى مجتهد
مزاريطى مجتهد
ahmed mico.

لا يوجد

مُساهمةموضوع: رد: يارتنى اتعودت عليها من صغري   يارتنى اتعودت عليها من صغري I_icon_minitimeالأحد 25 سبتمبر 2011 - 4:58

KaIaN كتب:
اهلا بيك يااحمد فى اى وقت مشرفنا
اهلا بيك يا كلان الشرف ليا انا انا سعيد جدا بانضمامى للمنتدى اللى كل اعضاؤه محترمين
mody
مزاريطى مميز
مزاريطى مميز
mody

المزاج : يارتنى اتعودت عليها من صغري Pi-ca-16

لا يوجد

mms : يارتنى اتعودت عليها من صغري 81903.imgcache

مُساهمةموضوع: رد: يارتنى اتعودت عليها من صغري   يارتنى اتعودت عليها من صغري I_icon_minitimeالأحد 25 سبتمبر 2011 - 13:57

اولا منور منتدانا ياحمد وان شاء الله تلاقى معانا الصحبه الصالحه وخير رفيق

بالنسبه لموضوعك هو غايه فى الاهميه لانه فعلا بدا الموضوع ده يبقى عادى عند الناس انا افتكر زمان اللى خلى الواحد يتعود على كده هما الوالدين يعنى كنت بلاقى والدتى ووالدى بيعملو كده مع اجدادى فبالتالى اصبح الموضوع طبيعى بالنسبالى هوا موضوع تعود وتربيه من الوالدين ان ازاى تبقى حنين فيهم وازاى يغرسوا فيكو نبته الرأفه والحنيه والعطف لان بجد تقبيلك ليد والديك يسعدك بفخر امام الناس على ما قدموه لك من عمرهم وشبابهم وصحتهم لكى تصبح على ما انت عليه

ahmed mico.
مزاريطى مجتهد
مزاريطى مجتهد
ahmed mico.

لا يوجد

مُساهمةموضوع: رد: يارتنى اتعودت عليها من صغري   يارتنى اتعودت عليها من صغري I_icon_minitimeالثلاثاء 27 سبتمبر 2011 - 21:03

mody كتب:
اولا منور منتدانا ياحمد وان شاء الله تلاقى معانا الصحبه الصالحه وخير رفيق

بالنسبه لموضوعك هو غايه فى الاهميه لانه فعلا بدا الموضوع ده يبقى عادى عند الناس انا افتكر زمان اللى خلى الواحد يتعود على كده هما الوالدين يعنى كنت بلاقى والدتى ووالدى بيعملو كده مع اجدادى فبالتالى اصبح الموضوع طبيعى بالنسبالى هوا موضوع تعود وتربيه من الوالدين ان ازاى تبقى حنين فيهم وازاى يغرسوا فيكو نبته الرأفه والحنيه والعطف لان بجد تقبيلك ليد والديك يسعدك بفخر امام الناس على ما قدموه لك من عمرهم وشبابهم وصحتهم لكى تصبح على ما انت عليه

اهلا بيك يا مودى المنتدى منور باهله وبشكر على ردك

يارتنى اتعودت عليها من صغري

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق الرجوع الى أعلى الصفحة 

مواضيع مماثلة

-
» مكالمات لم يرد عليها = 150 !
» مكالمات لم يرد عليها
» الشيكولاته مفتري عليها
» اكتر حاجه بتندموا عليها يتري ا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
» حافظ عليها تسعد باذن الله ربنا يسعدنا دائما والمسلمين
صفحة 1 من اصل 1