دخول

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

حفظ البيانات؟

الرئيسية
البحث
أخر المواضيع            goweto_bilobedلماذ فضل الله شهر رمضان عن باقى الشهوراسئلة للنقاش للشباب والبنات I_icon_minitimeالسبت 28 يونيو 2014 - 4:47 من طرف             goweto_bilobedرمضاااااااااااااااان كريماسئلة للنقاش للشباب والبنات I_icon_minitimeالسبت 28 يونيو 2014 - 4:32 من طرف             goweto_bilobedالرد بالأغاني ؟؟؟؟؟ !!!!! أرجو التثبيت لو يستاهلاسئلة للنقاش للشباب والبنات I_icon_minitimeالسبت 28 يونيو 2014 - 4:14 من طرف             goweto_bilobedحلل شخصية العضو اللي قيلك من الصورة الرمزية اسئلة للنقاش للشباب والبنات I_icon_minitimeالإثنين 2 سبتمبر 2013 - 4:15 من طرف             goweto_bilobed لعبة الصراحــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه اسئلة للنقاش للشباب والبنات I_icon_minitimeالإثنين 2 سبتمبر 2013 - 4:14 من طرف             goweto_bilobedشعورك ايه دلوقت ؟؟؟اسئلة للنقاش للشباب والبنات I_icon_minitimeالإثنين 2 سبتمبر 2013 - 4:09 من طرف             goweto_bilobedاعصر مخك وحاول تجيب كلمة بدون نقطاسئلة للنقاش للشباب والبنات I_icon_minitimeالإثنين 2 سبتمبر 2013 - 4:05 من طرف             goweto_bilobedإنتخاب أجمل اسم فى المنتدى ...........اسئلة للنقاش للشباب والبنات I_icon_minitimeالإثنين 2 سبتمبر 2013 - 4:01 من طرف             goweto_bilobedأَتْقَنَ آلغِيَابْ .. وَأَنَا أَتْقَنْتْ الحَنِيِنْاسئلة للنقاش للشباب والبنات I_icon_minitimeالسبت 10 أغسطس 2013 - 0:08 من طرف 

شاطر | 

اسئلة للنقاش للشباب والبنات

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
emy
مراقبة قسم المطبخ
مراقبة قسم المطبخ
emy

المزاج : اسئلة للنقاش للشباب والبنات Pi-ca-11

الجنسية : اسئلة للنقاش للشباب والبنات 1egypt10

لا يوجد

الكاتب المميز

mms : اسئلة للنقاش للشباب والبنات Mms-3

اسئلة للنقاش للشباب والبنات Empty
مُساهمةموضوع: اسئلة للنقاش للشباب والبنات   اسئلة للنقاش للشباب والبنات I_icon_minitimeالثلاثاء 12 أكتوبر 2010 - 14:32

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

الموضوع يتضمن نقاش بين كل بنت وشاب في عدة اسئلة

ونبدأ بالبنات

1- ماسبب مضايقة الشاب للبنت في الاسواق وهل تعقديين ان الشاب هو من يبدأ بمعاكسة البنت
2- ماسبب عدم احتشام البنات اثناء خروجهن هل تعقدين ان التفتح هو سبب ظهور هذه الفتن مثل الكليبات والفضائيات الهابطة
3- هل تدخل اسرتك في انتقاء ملابسك يضايقك ويحسسك بعدم الرضاء عن نفسك وهل تعتقدين ان ملابس البنت تفرض الغير على حترامها
4- مامدى تاثير صديقاتك على طباعك وشخصيتك

اسئلة الشباب

1- ما نظرتك للبنت ذات الملابس الخارجة عن الادب
2- هل تحكم على اي بنت بمجرد النظر الي لبسها وماهو حدود الحشمة عندك
3- هل لحشمة الملابس دور في احترام الفتاة ام انها قناع زائف لدى بعض البنات
4- هل تعتقد ان الغزو الفكري من أوصل أغلب الشباب الى نشر فضايح البنات
soso
ادارية
ادارية
soso

المزاج : اسئلة للنقاش للشباب والبنات Pi-ca-20

المشرفة المميزة لهذا الاسبوع

mms : اسئلة للنقاش للشباب والبنات 3366.imgcache

مُساهمةموضوع: رد: اسئلة للنقاش للشباب والبنات   اسئلة للنقاش للشباب والبنات I_icon_minitimeالإثنين 18 أكتوبر 2010 - 7:43

يعنى احنا نجاوب على اسئلة البنات بس ولا ايه
1- ماسبب مضايقة الشاب للبنت في الاسواق وهل تعقديين ان الشاب هو من يبدأ بمعاكسة البنت
والله على حسب ممكن يكون طبيعة الولد وممكن يكون البنت وطبعا من طريقة لبسها ومشيها وكلامها
2- ماسبب عدم احتشام البنات اثناء خروجهن هل تعقدين ان التفتح هو سبب ظهور هذه الفتن مثل الكليبات والفضائيات الهابطة
طبعا وكمان البعد عن الله والبيت اللى طالعه منه ؟
3- هل تدخل اسرتك في انتقاء ملابسك يضايقك ويحسسك بعدم الرضاء عن نفسك وهل تعتقدين ان ملابس البنت تفرض الغير على حترامها
طبعا الملابس بتفرض الغير على احترامها انا بعرف اختار لبسى كويس واهلى بيثقو فى زوقى وعارفين ايه نوع اللبس اللى هشتريه عشان كده لو ادخلو بيبقى يدخلو عشان يشكرو فى زوقى
كتيررررررررررر اصدقائى اثرو فيا كتير جدا دايما بنحث بعض على طاعة الله ودايما بنحاول نتغير للاحسن

هتتضربى ياايمى يابت انا جسمى وجعنى من اسالتك
emy
مراقبة قسم المطبخ
مراقبة قسم المطبخ
emy

لا يوجد

الكاتب المميز

مُساهمةموضوع: رد: اسئلة للنقاش للشباب والبنات   اسئلة للنقاش للشباب والبنات I_icon_minitimeالجمعة 23 سبتمبر 2011 - 16:33

ياريت الكل يشارك في الموضوع ده
KaIaN
عمدة المزاريطة
عمدة المزاريطة
KaIaN

المشرف المميز لهذا الاسبوع

mms : اسئلة للنقاش للشباب والبنات 3368.imgcache

https://remiat.yoo7.com
مُساهمةموضوع: رد: اسئلة للنقاش للشباب والبنات   اسئلة للنقاش للشباب والبنات I_icon_minitimeالأحد 25 سبتمبر 2011 - 4:25

انا صراحة مبقدرش احكم على البنت من لبسها مع انه البنات الى بيلبسوا لبس خارج عن الادب شوية زى البناطيل الديقة والبديهات والحاجات دى مش بيعجبونى بس انا مقدرش احكم عليهم ليه لان ممكن البنت تكون بيئتها الى عايشة فيها عودتها على كدا بس من جواها محترمة وممكن العكس

انا قلت فوق انى مش بحكم على البنت على طول من لبسها وحدود الحشمة عندى لو هى عايزة تلبس بنطلون لازم يكون عليه حاجه طويلة تكون على الاقل فوق الركبة بشوية وتكون واسعة يعنى وتكون محجبة طبعا وحجاب كويس مش نص شعرها باين ههههه

اكيد طبعا لو بنت محتشمة محدش هيقدر يجى جمبها ويعاكسها والكل هيحترمها بس فى بعض البنات فعلا بيتخبوا ورا الحشمة دى وبتبقى قناع زائف ودا ظهر كتير فى زمنا احنا

اه اكيد ليه دور كبير وفى حاجات تانية كتير
mody
مزاريطى مميز
مزاريطى مميز
mody

المزاج : اسئلة للنقاش للشباب والبنات Pi-ca-16

لا يوجد

mms : اسئلة للنقاش للشباب والبنات 81903.imgcache

مُساهمةموضوع: رد: اسئلة للنقاش للشباب والبنات   اسئلة للنقاش للشباب والبنات I_icon_minitimeالأحد 25 سبتمبر 2011 - 14:10

أسئله للبنات:

1- ليه البنت اللى المفروض انها مسلمه مبتطبقش تعاليم دينها وبتخرج من بيتها غير ملتزمه

2- ايه شعور البنت لما بتتعاكس يا ترى بتدايق ولا بتزغرط؟

3- نظرتك ايه للشاب المحترم هل هوا لخمه ومبيعرفش يتكلم ولا كويس وييجى منه؟

4- ليه مبتحافظيش على نفسك الاول وتلبسى لبس كويس وبعدين تتكلمى على المعاكسات

emy
مراقبة قسم المطبخ
مراقبة قسم المطبخ
emy

لا يوجد

الكاتب المميز

مُساهمةموضوع: رد: اسئلة للنقاش للشباب والبنات   اسئلة للنقاش للشباب والبنات I_icon_minitimeالأحد 25 سبتمبر 2011 - 17:10

ميرسي علي مشاركتك يامحمد واجابتك مقنعه جدا
emy
مراقبة قسم المطبخ
مراقبة قسم المطبخ
emy

لا يوجد

الكاتب المميز

مُساهمةموضوع: رد: اسئلة للنقاش للشباب والبنات   اسئلة للنقاش للشباب والبنات I_icon_minitimeالأحد 25 سبتمبر 2011 - 17:13

mody كتب:
أسئله للبنات:

1- ليه البنت اللى المفروض انها مسلمه مبتطبقش تعاليم دينها وبتخرج من بيتها غير ملتزمه

2- ايه شعور البنت لما بتتعاكس يا ترى بتدايق ولا بتزغرط؟

4- ليه مبتحافظيش على نفسك الاول وتلبسى لبس كويس وبعدين تتكلمى على المعاكسات

مش كل البنات يامحمود والله وزي ما محمد قال ممكن البنت تكون كشكل مش ملتزمه لانها اتعدودت علي كده بس من جواها محترمه جدا بس طبعا احنا لازم نتبع تعاليم دينا ونلتزم بيها

شعور البنت لما بتتعاكس بصراحه مش كله في اللي بيدايق وف اللي بتفرح وطبعا دي بتختلف حسب تربيه كل بنت

انا نظرتي لي انه محترم طبعا ومبيعجبنيش الشاب المدلع اللي ميقدرتش يتحمل المسؤليه

لا والله انا الحمد لله بحافظ علي نفسي وبلبس لبس كويس الحمد لله
mody
مزاريطى مميز
مزاريطى مميز
mody

لا يوجد

مُساهمةموضوع: رد: اسئلة للنقاش للشباب والبنات   اسئلة للنقاش للشباب والبنات I_icon_minitimeالأحد 25 سبتمبر 2011 - 18:22

اجابات مقنعه يا ايمى بس انا كان قصدى بصفه عام وبعدين ربنا يوفقك بالتزامك ده

ايه بقى اكتر مواصفات البنت بتحبها فى الولد او الشخص اللى هيرتبط بيها؟؟؟

يلا مش عاوزين نوم والبنات تدخل تجاوب
KaIaN
عمدة المزاريطة
عمدة المزاريطة
KaIaN

مُساهمةموضوع: رد: اسئلة للنقاش للشباب والبنات   اسئلة للنقاش للشباب والبنات I_icon_minitimeالأحد 25 سبتمبر 2011 - 20:11

يلا يابنات مش عاوزين نوم ههههه
حكاية روح
VIP
VIP
حكاية روح

المزاج : اسئلة للنقاش للشباب والبنات Pi-ca-31

لا يوجد

كبار الشخصيات

mms : اسئلة للنقاش للشباب والبنات %28mms%292

https://www.facebook.com/#!/pages/%D8%A7%D9%8A%D9%81%D9%88%D9%86-
مُساهمةموضوع: رد: اسئلة للنقاش للشباب والبنات   اسئلة للنقاش للشباب والبنات I_icon_minitimeالإثنين 26 سبتمبر 2011 - 4:16

** أسألة أيمي **
- ماسبب مضايقة الشاب للبنت في الاسواق وهل تعقديين ان الشاب هو من يبدأ بمعاكسة البنت؟؟

** جيتي على الجرح بالسؤال دا الصراحه (( السب بيكون حاجه من ... 1- البنت أصلا مش محترمه وماشية بطريقة مش كويسة تلفت الأنتباه أو لبسه بطريقة غلط ..2- او ان الشباب مش محترمين أصلا و الواحد فيهم دي هواية عنده ز يعني السبب هنا اما من البنت او من الشاب و كل على حسب التربية

2- ماسبب عدم احتشام البنات اثناء خروجهن هل تعقدين ان التفتح هو سبب ظهور هذه الفتن مثل الكليبات والفضائيات الهابطة؟؟
دي وحده من الأحتمالات أو ممكن برده دي عادات هي اتربة عليها او لأن مفيش حد ينصحها بالصح

3- هل تدخل اسرتك في انتقاء ملابسك يضايقك ويحسسك بعدم الرضاء عن نفسك وهل تعتقدين ان ملابس البنت تفرض الغير على حترامها؟؟
تدخل الأهل في أنتقاء الملابس بنصح و ابداء الراي دا شيء كويس لكن لو هيبقى أجباري فدا صعب لأن المفروض يكون ليا انا كمان رأي عشان أثبت وجودى و اني أنسان بيفكر وله رأي خاص بيه ,, ملابس البنت عمرها ما كانت سبب في فرض الاحترام لكن شخصيتها و اسلوب تعاملها مع الناس هو السبب في أن البنت تفرض أحترام الناس ليها

4- مامدى تاثير صديقاتك على طباعك وشخصيتك؟؟
بالنسبة ليا مش اوى انا باخد منهم و بقلدهم في الشيء الي يفيدنى ومش يضرنى في المستقبل فتأثيرهم عليا بنسبة 35% فقط

** مودي **
1- ليه البنت اللى المفروض انها مسلمه مبتطبقش تعاليم دينها وبتخرج من بيتها غير ملتزمه؟؟
مفيش في الدينا بنت بتعمل كده الا لو كانت مجبرة على تنفيذ الدين و احنا رسولنا عرفنا ان الدين دين يسر و ليس عسر وفي ناس متشددة جدا بتجبر البنت على حاجه هي مش مقتنعه بيها انا فاكرة حاجه كنت أخدتها في الدين واتمنى مش أكون خطأ فيها ولو خطأ أتمنى حدد يصحح ليا أنا أعرف ان رسولنا حثنا على اننا نقنع الناس بالدين مش نجبرهم عليه
انا لما كنت عايشة في السعودية كنت مجبرة على أني أكون منتقبة الحكاية دي خلتني أكره الأنتقاب لكن لما جيت مصر و بدأتت أتعامل مع بنات منتقبات كتير كويسين وبجد حبيتهم في الله خلوني حبيت الفكره و بتمنى من ربنا أنه يهديني ليها وانه ييسر ليا الظروف الي منعاني عن الأنتقاب واني ألتزم في الدين

2- ايه شعور البنت لما بتتعاكس يا ترى بتدايق ولا بتزغرط؟؟
في الحاله دي البنات نوعين بنات بتعجبهم جدا لدرجة أنها ممكن تروح تتعرف عليه عادي جدا وبنات لا طبعا تعرف ربها و تعرف الصح من الغلط و بترفض حاجه زي دي

دا على حسب فكرة كل بنت عن معنى الشاب المحترم
بالنسبة ليا الشاب المحترم دين و خلق والتزام و شخصية محببة و طيب يعني كويس من كله

4- ليه مبتحافظيش على نفسك الاول وتلبسى لبس كويس وبعدين تتكلمى على المعاكسات؟؟
الصراحه في حاجه زي دي أكتشفت ان البنت مهما كانت محتشمة او خليعه في ملابسها , محترمة أو غير محترمه ففي كلا الحالات بتتعاكس مش عارفة بقى دا بسبب ان في مشكلة في البنات ولا بسبب مشكلة في الشباب

موضوع رائع يا ايمي تسلملي عليه

mody
مزاريطى مميز
مزاريطى مميز
mody

لا يوجد

مُساهمةموضوع: رد: اسئلة للنقاش للشباب والبنات   اسئلة للنقاش للشباب والبنات I_icon_minitimeالإثنين 26 سبتمبر 2011 - 14:07

اجاباتك جميله يا نور بس فى تعليق على اول سؤال انا معاكى ان رسولنا الكريم (صلى الله عليه وسلم ) قال ان الدين يسر وليس عسر بس ده فى امور محدده يعنى مش اشق على نفسى بالعباده الكتير ولا الصوم الكتير ولا انى اعتزل الناس انما فى امور اساسيه الواحد مينفعش ياخدها باليسر هيا امور اجباريه والزاميه من الله "ياأيها النبي قل لأزواجك وبناتك ونساء المؤمنين يدنين عليهن من جلابيبهن" صدق الله العظيم

وانا معاكى ان اللبس مش كل حاجه اهم حاجه اخلاقها ودينها بس ده مش عذر انها تكون لابسه لبس ضيق او غير محتشم وتقول انا اخلاقى كويسه ومحترمه هيا مقومات وعوامل بتتجمع كلها علشان تعطى للانثى معنى وقيمه وتصبح ذات اهميه وغاليه الثمن ونفيسه

انا بشوف بنات محترمه ولبسهم كويس وبيكونو على قدر من الجمال بيتعاكسو ومبيرفعوش عينهم عن الارض بيرجع اللى يعاكسهم يتكسف من نفسى انه عمل كده ويقول فعلا محترمه دى حتى مرفعتش عينها وانا بتكلم فده انطباع خده ايه المانع ان كلكو تبقوا كده

اتمنى مكنش طولت عليكو فالكلام هوا الموضوع شيق فعلا سؤال بقى

ايه معنى الرجوله بالنسبه للانثى؟
emy
مراقبة قسم المطبخ
مراقبة قسم المطبخ
emy

لا يوجد

الكاتب المميز

مُساهمةموضوع: رد: اسئلة للنقاش للشباب والبنات   اسئلة للنقاش للشباب والبنات I_icon_minitimeالإثنين 26 سبتمبر 2011 - 21:52

mody كتب:
اجابات مقنعه يا ايمى بس انا كان قصدى بصفه عام وبعدين ربنا يوفقك بالتزامك ده

ايه بقى اكتر مواصفات البنت بتحبها فى الولد او الشخص اللى هيرتبط بيها؟؟؟

يلا مش عاوزين نوم والبنات تدخل تجاوب

انه يكون محترم وملتزم متفاهم صريح وبيخاف عليها ويحترمها ويحبها ويكون حنين
emy
مراقبة قسم المطبخ
مراقبة قسم المطبخ
emy

لا يوجد

الكاتب المميز

مُساهمةموضوع: رد: اسئلة للنقاش للشباب والبنات   اسئلة للنقاش للشباب والبنات I_icon_minitimeالإثنين 26 سبتمبر 2011 - 21:54

يعني واحد قد المسؤليه ويقدر يتحملها ويقدر يحافظ علي الست اللي معاه
KaIaN
عمدة المزاريطة
عمدة المزاريطة
KaIaN

مُساهمةموضوع: رد: اسئلة للنقاش للشباب والبنات   اسئلة للنقاش للشباب والبنات I_icon_minitimeالإثنين 26 سبتمبر 2011 - 22:24

الموضوع دا جميل اوى بس انا شايف البنات مش بيسألو ليه

انا عندى سؤال لو انتى حبيتى ولد اوى وعارفة ان الولد دا قمة فى الاحترام والاخلاق وكل حاجه كويسة واهلك برده عارفين كدا وبرغم انهم عارفين كدا رفضوه لما اتقدملك لسبب والسبب دا له حلول كتير يعنى الحياة مش هتقف عليه او سبب صعب هتعملى ايه مع اهلك بعد مالوالد خلاص عمل كل الى عليه واتقدم واترفض ؟؟؟ وهو فعلا بيحبك
المهندسة
مراقبة قسم الاسلاميات
مراقبة قسم الاسلاميات
المهندسة

المزاج : اسئلة للنقاش للشباب والبنات Pi-ca-21

لا يوجد

مُساهمةموضوع: رد: اسئلة للنقاش للشباب والبنات   اسئلة للنقاش للشباب والبنات I_icon_minitimeالثلاثاء 27 سبتمبر 2011 - 4:35

اولا موضوع تحففففه وحلو اووووى

اجابتى على سؤال محمد :
هاتمسك بيه اكييييد لو فعلا كويس والكل عارف كده
وطبيعى هيكون فى مناقشات كبيييرة ولازم نوصل لحلول ترضى الاهل
وكل الاطراف ما ينفعش باى صورة اقف ضدهم مستحييييل
افضل انى ماارتبطتش خالص لو مفيش حل

المهندسة
مراقبة قسم الاسلاميات
مراقبة قسم الاسلاميات
المهندسة

لا يوجد

مُساهمةموضوع: رد: اسئلة للنقاش للشباب والبنات   اسئلة للنقاش للشباب والبنات I_icon_minitimeالثلاثاء 27 سبتمبر 2011 - 4:45

اسئلة حبيبتى ايمى

- ماسبب مضايقة الشاب للبنت في الاسواق وهل تعقديين ان الشاب هو من يبدأ بمعاكسة البنت

ده بيرجع لاصل التربيه والبيت

فهمها لدينها وتربيتها بتفرق كتير فى لبسها مش تغيير لبسها لمجرد التغيير وخلاص

تدخل البيت اوقات بيرضينى واوقات لاء ولبس البنت بيفرض جزء كبير من احترام الغير ليها

ههههههههههه انا اللى باثر غمزة1 كاشخ2

موضوع جميل جدا يا ايمى تسلمى عليه
emy
مراقبة قسم المطبخ
مراقبة قسم المطبخ
emy

لا يوجد

الكاتب المميز

مُساهمةموضوع: رد: اسئلة للنقاش للشباب والبنات   اسئلة للنقاش للشباب والبنات I_icon_minitimeالثلاثاء 27 سبتمبر 2011 - 15:10

ميرسي يا ايه ربنا يخليكي ياقمر
حكاية روح
VIP
VIP
حكاية روح

لا يوجد

كبار الشخصيات

مُساهمةموضوع: رد: اسئلة للنقاش للشباب والبنات   اسئلة للنقاش للشباب والبنات I_icon_minitimeالخميس 6 أكتوبر 2011 - 3:38

mody كتب:
اجاباتك جميله يا نور بس فى تعليق على اول سؤال انا معاكى ان رسولنا الكريم (صلى الله عليه وسلم ) قال ان الدين يسر وليس عسر بس ده فى امور محدده يعنى مش اشق على نفسى بالعباده الكتير ولا الصوم الكتير ولا انى اعتزل الناس انما فى امور اساسيه الواحد مينفعش ياخدها باليسر هيا امور اجباريه والزاميه من الله "ياأيها النبي قل لأزواجك وبناتك ونساء المؤمنين يدنين عليهن من جلابيبهن" صدق الله العظيم

وانا معاكى ان اللبس مش كل حاجه اهم حاجه اخلاقها ودينها بس ده مش عذر انها تكون لابسه لبس ضيق او غير محتشم وتقول انا اخلاقى كويسه ومحترمه هيا مقومات وعوامل بتتجمع كلها علشان تعطى للانثى معنى وقيمه وتصبح ذات اهميه وغاليه الثمن ونفيسه

انا بشوف بنات محترمه ولبسهم كويس وبيكونو على قدر من الجمال بيتعاكسو ومبيرفعوش عينهم عن الارض بيرجع اللى يعاكسهم يتكسف من نفسى انه عمل كده ويقول فعلا محترمه دى حتى مرفعتش عينها وانا بتكلم فده انطباع خده ايه المانع ان كلكو تبقوا كده

اتمنى مكنش طولت عليكو فالكلام هوا الموضوع شيق فعلا سؤال بقى

كلامك مظبوط يا محمود بس في الأخر برده ان البنت لبسة محتشم أو لا برده بتتعاكس دا دليل على مرض موجود في دماغ بعض الشباب سوري يعني
انا واحده من الناس كنت ماشية برأيك دا و مازلت الحمدالله بس بجد مهما حصل ومهما كنا لابسين بنتعاكس يبقى العيب فينا ولا في الشاب الي بيعاكس دا السؤال الي بجد محتاج اجابة

ومرسي ليك يا محمود على رأيك
mody
مزاريطى مميز
مزاريطى مميز
mody

لا يوجد

مُساهمةموضوع: رد: اسئلة للنقاش للشباب والبنات   اسئلة للنقاش للشباب والبنات I_icon_minitimeالأحد 9 أكتوبر 2011 - 20:24

شكرا يا نور على اجابتك بس برده لسه محدش جاوب على السؤال؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
emy
مراقبة قسم المطبخ
مراقبة قسم المطبخ
emy

لا يوجد

الكاتب المميز

مُساهمةموضوع: رد: اسئلة للنقاش للشباب والبنات   اسئلة للنقاش للشباب والبنات I_icon_minitimeالأحد 9 أكتوبر 2011 - 22:45

بيقول ايه السؤال ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ قوله تاني ؟
ahmed mico.
مزاريطى مجتهد
مزاريطى مجتهد
ahmed mico.

المزاج : اسئلة للنقاش للشباب والبنات Pi-ca-53

لا يوجد

مُساهمةموضوع: رد: اسئلة للنقاش للشباب والبنات   اسئلة للنقاش للشباب والبنات I_icon_minitimeالإثنين 10 أكتوبر 2011 - 2:50

بكون مستاء جدا منها لاكن فى نفس الوقت باجيب الولم على اهلها اللى سامحولها انها تلبس كده وموعوهاش اصلا بالصح والغلط

بحكم عليها بس مش حكم كلى لان فعهلا ممكن تكون عندها اسس كويسه لكن زى ما قلت اهاها موعوهاش-وحشمة المابس عندى هو وصف الحجاب اى ما لا يشف ولا يصف

هى ممكن تكون قناع زائف لحد ما اعرف شخصية البنت لكن قبل كده اكيد هتكون سبب فى احترامى ليها

البعد عن الدين هو اللى وصل الشباب لكده

حكاية روح
VIP
VIP
حكاية روح

لا يوجد

كبار الشخصيات

مُساهمةموضوع: رد: اسئلة للنقاش للشباب والبنات   اسئلة للنقاش للشباب والبنات I_icon_minitimeالإثنين 10 أكتوبر 2011 - 5:13

الرجولة في وجهة نظري انا حب ووفاء و تحمل مسؤلية و مراعاة ربنا في الأنسانه الي معاه في كل حاجه

mody
مزاريطى مميز
مزاريطى مميز
mody

لا يوجد

مُساهمةموضوع: رد: اسئلة للنقاش للشباب والبنات   اسئلة للنقاش للشباب والبنات I_icon_minitimeالإثنين 10 أكتوبر 2011 - 16:22

اجابه مقنعه يا نوررر حد يضيف حاجه
emy
مراقبة قسم المطبخ
مراقبة قسم المطبخ
emy

لا يوجد

الكاتب المميز

مُساهمةموضوع: رد: اسئلة للنقاش للشباب والبنات   اسئلة للنقاش للشباب والبنات I_icon_minitimeالخميس 13 أكتوبر 2011 - 21:03

هي الشهامه والمروءه في أجلى معانيها
المهندسة
مراقبة قسم الاسلاميات
مراقبة قسم الاسلاميات
المهندسة

لا يوجد

مُساهمةموضوع: رد: اسئلة للنقاش للشباب والبنات   اسئلة للنقاش للشباب والبنات I_icon_minitimeالجمعة 11 نوفمبر 2011 - 23:20

هى الاحترام الامان والاخلاق والرفق بالقوارير
زى ماوصى نيبنا الكرم عليه افضل الصلاة واتم التسليم

اسئلة للنقاش للشباب والبنات

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق الرجوع الى أعلى الصفحة 

مواضيع مماثلة

-
» مواضيع جادة للنقاش؟؟؟ارجوا الدخول
» موضوع للنقاش
»  هل الدموع ضعف؟؟ دعوة للنقاش
» دعـــــــــوه للنقاش لبنات حـــــــواء
» الإبتزاز والتهديد موضوع مهم للنقاش
صفحة 1 من اصل 1